BigBoard

Pro majitele nemovitostí

I. Výhody spolupráce s Czech Outdoor

a) Dodatečný finanční příjem bez nutnosti dalších nákladů
b) Finanční zhodnocení často jinak neproduktivních pozemků či částí budov

II. Jednotlivé kroky vedoucí k navázání spolupráce

a) Ocenění lokality
Závisí především na následujících faktorech:

  • velikost spádové oblasti
  • umístění (preferovány bývají centrální lokality)
  • schopnost upoutat pozornost (zda lokalita tvoří přirozenou dominantu v okolí)
  • exkluzivita viditelnosti lokality (vizuální nerušenost okolními vlivy)
  • počet a struktura osob majících možnost danou lokalitu vidět
  • legislativní prostředí (některé lokality mohou mít pro reklamní využití dána legislativní omezení)
  • dostupnost napojení na elektrické vedení
  • velikost a doba reklamního využití (delší doba výhodou) u štítových ploch
  • období na marketingové zpracování případu ze strany společnosti BigBoard (legislativní a prodejní příprava před započetím nájemního vztahu)

b) Nabídka pro pronajímatele
V závislosti na předchozích faktorech Vám Czech Outdoor nabídne výši nájemného.


c) Nájemní smlouva
V případě Vašeho souhlasu s výší nájemného připraví Czech Outdoor smlouvu upravující nájemní vztah.


d) Realizace spolupráce
Po uzavření nájemního vztahu mimo jiné zabezpečí Czech Outdoor:

  • technické řešení realizace reklamního zařízení
  • legislativní zabezpečení (veškerá nutná povolení příslušných úřadů)
  • pokrytí veškerých pojistných rizik souvisejících s výstavbou reklamního zařízení či instalací reklamy
  • marketingovou prezentaci lokality a vyhledání klienta
  • výstavbu či instalaci reklamního zařízení pomocí vlastního týmu odborníků